söndag 22 oktober 2017

Välkommen!

Hej, och välkommen till den nya bloggen! Ni som hänger med i blogg-världen kanske känner igen mig från denna blogg, men om ni inte gör det får ni gärna läsa introduktionsfliken som ni kan komma till genom att klicka !
När jag började blogga (nästan två år sedan på ovannämnda blogg), skrev jag mest uppdateringar om mitt eget liv och böcker jag läst. Numera handlar bloggen om nästan uteslutande om mitt liv, mitt kreativa arbete och mina politiska åsikter, och jag kom på mig själv med att sakna bokrecensionerna, så jag tänkte: varför inte börja om? Varför inte skapa ett nytt koncept, en blogg jag uppdaterar mer sällan men ändå njuter av? Så det gjorde jag.
Välkommen till Briljanta Böcker, mitt eget lilla test-projekt. Här kommer jag att lägga upp boktips, 1/några i veckan beroende på hur ofta jag hinner och orkar läsa nya böcker. Böckerna kommer att delas in i kategorier, och om ni letar efter en specifik bok, hittas sökfunktionen uppe i högra hörnet. Böckerna jag recenserar kommer att vara uteslutande svenska/svenska översättningar, eftersom engelskspråkiga böcker kommer recenseras på den ursprungliga bloggen.
Du är välkommen att kika in, dela med dig av åsikter om böcker du har läst, och framför allt åsikter om bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar